Bloggbild

Bloggbild

lördag 14 april 2012

sol.

känns som söndag idag, men det är ju faktiskt bara lördag! vaknade till sol (vaknade ganska sent eftersom jag jobbade igår) och har precis varit ute med hundarna. Dennis är på fotbollen så han är borta hela dagen. tur att vi hinner träffas så mycket...
Igår på jobbet var det rätt lugnt, massa konstiga människor som vanligt ;) ibland fattar jag inte hur man kan vara så himla pinsamma som vissa är. Men det blir ju många roliga skratt för oss ;) Jobbade med bästa Anna igår så tiden gick supersnabbt och vi hade massa roligt:)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tänke ta en powerwalk strax så man kommer ut i solen lite. Går kanske ner till fotbollen och säger hej men får se hur långt jag orkar gå:)
Ikväll blir det fääääst! Ska hem till brorsan och det ska komma lite folk dit så sen går vi väl till Herkules en sväng och dansar! Ska faktiskt bli riktigt roligt att gå ut, känns som att det var längesen nu så jag ser fram emot det! Har alltid roligt när jag och brorsan är ute med, så det kan bara inte gå fel :)
Dennis ska jobba ikväll så får väl svänga inom honom och hälsa på med. See you later!
so long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar