Bloggbild

Bloggbild

lördag 28 april 2012

dödstrött.

Sorry att det har varit dåligt med uppdatering idag ( = 0 )... Har haft fullt upp!!
Natten på jobbet gick bra igår,var rätt trött men det var fullt upp så tiden gick fort! Fick massa dricks:) :)
Idag gick jag upp vid 10 för jag och brorsan skulle till Nova och fixa lite grejer inför Kvalborg imorrn :)
Köpte plastmuggar och vaxduk och sånt haha... Sen åkte jag hem och stannade och handlade på vägen! När jag kom hem så var jag så trött så jag höll på att stupa så jag sov i två timmar. Sen var det dags att göra sig iordning för jobb igen!
Gick en lång runda med hundarna och åt lite kantarell- och champinjonsoppa och nu är jag här på jobbet... Vi har räknat alla galgar idag inför Valborg... Har också satt fram vår nya dricksskål (bilden) som vi gjorde igår...hoppas den funkar lika bra idag ;) hehe...
Back to work.
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar