Bloggbild

Bloggbild

fredag 20 april 2012

fredag.

Så här mysigt hade vi det igår :)
Filmen var tyvärr inte den bästa, ganska seg... Jag lyckades somna med typ en minut kvar av filmen, så fick spola tillbaka och se klart haha... Sen var vi trötta båda två.
Nu är Dennis på jobbet, jag har gått en lång morgonpromenad med hundarna och ätit lite frukost så nu ska jag väl ta tag i dagens planer... Idag har jag tänkt att jag ska rensa min garderob! Ser inte direkt fram emot det för vet att det tar sjukt lång tid och jag vill aldrig göra mig av med något ändå ;)
Sen tänkte jag kanske att jag skulle plugga lite, har ju en del böcker att läsa i denna kursen. Så det är väl lika bra att ta tag i det från början?! Får se hur mycket tid som blir över när jag gjort garderoben (börjar medvetet med det så jag kanske slipper plugga..haha)
Ikväll ska jag se Let's Dance! woohoo... sen är det jobb för mig. Tråkigt eftersom Dennis är ledig ikväll, men måste man så måste man. Nej, nu ska jag ta tag i dagen!
hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar