Bloggbild

Bloggbild

tisdag 24 april 2012

...

Då är man hemma igen efter skolan. Fick klart uppgifterna också, men ska träffa Jenny imorrn och gå igenom dem igen så vi inte har missat nåt. Vi tar det över en frukost/fika/brunch på Entré så blir det extra mysigt:) Sen blir det säkert att vi går en sväng där inne med, får ju pengar imorrn (Äntligen, har haft så himla dåligt med pengar denna månaden eftersom jag köpte skorna :/ = oväntade utgifter)
Ikväll har jag inte planerat nåt speciellt. Dennis jobbar hela dagen och kvällen idag så jag är ensam hemma. Tror jag ska plugga lite nu och sen ta det lugnt hemma och se på tv och mysa med hundarna. Orkar nog inte mycket annat, hehe... Tur iaf att jag tog en powerwalk imorse för nu har solen gått i moln så hade inte varit lika skönt nu :)
so long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar