Bloggbild

Bloggbild

onsdag 18 april 2012

redan onsdag.

tiden bara rinner iväg! halva veckan avklarad nu och känns som att det var lördag igår!!
Gick ju upp tidigt idag för att åka till Rebecca och fixa färdigt inlämningsuppgiften. Det gick rätt bra, tog lite längre tid än väntat men blev klar i god tid iaf. Sen tog jag bussen hem och fick en promenad på 20 min. Sen var det ju dags för hundarna att komma ut så det fick bli en liten promenad till :) typiskt att det har blåst som tusan annars hade det varit skönt med alla promenader haha...
Nu på eftermiddagen har Elvis varit lite konstig, gått och slickat överallt och sväljer heela tiden. Tänkte att han skulle spy men det gjorde han inte, så efter ett tag tog jag ut honom och han bara åt gräs...till slut spydde han upp världens gräsboll och nu har han varit normal igen... undrar om han kanske har ont i halsen eller svalt något konstigt. Det kan också vara pga att han har lite problem med öronen. Han fick ju öroninflammation i höstas och det verkar som att det är på gång igen i ena örat. Håller på att behandla det, men han hatar (verkligen HATAR) det man ska hälla i och springer och gömmer sig, plutten...Hoppas det blir bättre fort iaf :(
Ikväll ska Dennis på fotbollen igen så jag har inte riktigt bestämt vad jag ska hitta på. Hade ju tänkt att vi skulle ha en mysig kväll här hemma men så blir det ju inte då... Var så längesen jag spelade fotboll så jag har glömt hur mycket tid det egentligen tar!! sjuuukt mycket tid!!
Men men...
so long så länge.


De fina armbanden från Complement, köptes på Åhlens city.

Tröjan från H&M

Fiiiina :) köpte dom här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar