Bloggbild

Bloggbild

måndag 2 juli 2012

trött, tröttare, Maja.

asså idag är jag helt färdig!
Gick upp tidigt för att pallra mig iväg till "jobbet". Först måndagsmöte och sen följde jag med Chrille på ett tillträde. Sen satt vi på kontoret lite och chefen testade mina mattekunskaper haha...klarade mig nog ;)
Sen vart det lunch på takterassen i solen, underbart! Sen fick jag gå hem halv 3 för det var ingen som hade nåt att göra åt mig...Skönt att komma hem i tid, tänkte jag...men tji fick jag! Såklart kom inte bussen så stod och väntade en halvtimme innan jag bestämde mig för att ta en annan buss så jag fick gå 20 min. piss, var inte hemma förrän efter 4 ändå! och så vart jag sjukt irriterad haha...
Men sen satte jag mig en liten stund på altanen i solen och när Dennis kom hem hade jag lugnat ner mig lite ;) Vi har grillat och ätit glass och nu slappar vi i soffan. Ska upp tidigt imorrn så blir en tidig kväll för mig, behöver verkligen sova ut!!
natti.
en söt liten ulltott som vi stötte på på vägen till affären :)

utsikt från takterrassen

man kan ju inte klaga på kontorets placering direkt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar