Bloggbild

Bloggbild

måndag 30 juli 2012

OS.

Hola!
Idag har jag varit jättetrött! Var ju och såg Batman igårkväll och den var inte slut förrän halv ett. Sen skulle jag upp halv 7 idag så det tog verkligen emot att kliva ur sängen :)
Efter praktiken var jag och fixade förvaltarfrihetsbevis, som man behöver för att ansöka om mäklarregistrering. Det är nära nu :)
Sen har det varit lite städning på schemat och nu har jag precis ätit lite och ska plugga en stund. Har på OS i bakgrunden så får se hur distraherad man blir ;) haha...
Annars händer här inte mycket  ikväll, kommer förmodligen somna tidigt! Imorrn får jag förhoppningsvis veta om jag får jobba kvar på HusmanHagberg. Börjar bli lite nervös :) Vill ju inte va nån annanstans!
Hoppas ni haft en bra dag ni också.
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar