Bloggbild

Bloggbild

tisdag 10 juli 2012

Tisdag.

Det blev ingen grillning, vart inte så skönt väder som vi hade hoppats. Men det blev tacos istället så det gjorde inget :) Det var jag och brorsan och Jenny, Gustav och Björn. Supertrevligt :)
Medan jag väntade på Dennis förut fyndade jag denna söta toppen på Only. Tyckte den var jättesöt, och ett stort plus att den endast kostade 139kr! (har ju inte så mycket pengar nu och måste spara allt jag kan, så det blir tyvärr inte mycket shopping...)

Bild från Only.com


Längtar tills jag kommer igång och jobba så man får en inkomst som räcker till mer än hyra, mat och räkningar!! Vinna på lotto?
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, sitter och glor lite på tv nu men känns som jag ska somna snart så blir nog tidigt i säng....
natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar