Bloggbild

Bloggbild

tisdag 24 juli 2012

aj aj.

Som ni förstod från det tidigare inlägget så började dagen inte så bra. Det knackade på dörren 06.20 och jag tänkte "vilken idiot är så j***a dum att man knackar på hos nån så tidigt?!!". Det visade ju sig att det var grannen som sett att vår bil hade blivit sönderslagen inatt. Så sen kom polisen och sånt, fan så typiskt. Så nu har Dennis lämnat in bilen och vi är utan bil i 4-6 veckor (!! förmodligen längre eftersom de aldrig håller tiden!!) Kul!!
Men sen hängde jag med Joanna på intag, som hon fixade - så grym!! Efter det var vi i lyckorus och fixade lite på kontoret men sen tyckte vi att vi förtjänade en glass i solen :)
Efter det åkte jag hem, var hemma strax efter 15. Satt i solen en timme och slappade - får ju passa på när den väl är framme ;)
Sen har jag städat och vart duktig. Dammsugit och moppat! Shit vad svettigt det var! haha
Nu ser jag på Top model och ska försöka plugga lite, men är sjukt trött (blir ju det av sol och värme)
Hoppas ni alla har haft en lika solig och skön dag som jag!
so long så länge.

Lyckades skaffa mig väldigt onda skavsår i söndags :/ Inte alls skönt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar