Bloggbild

Bloggbild

tisdag 17 juli 2012

tisdag.

Idag har jag haft en halvledig dag :) Skulle inte va på jobbet förrän 16 så jag bestämde att Dennis och jag skulle till IKEA ;) Dennis hatar att gå där, men gick med på att följa med om vi gjorde det fort haha...
Så efter frukosten åkte vi dit och vips hade det gått tre timmar ;) hehe, tiden flyger när man har kul ;) Fick med oss en klädställning, glas, lite blommor och krukor och annat smått och gott. Imorrn är jag helt ledig så då ska jag fixa lite och lägga upp bilder :) Måste ladda kameran först bara;)
Efter IKEA skulle jag ta bussen till jobbet, men kom bara två hållplatser innan bussen pajade, så fick ringa Dennis och be honom köra mig ;) Tur man har en så snäll sambo :)
Sen har det vart visning och intag och sen hyrde jag en film som vi ska se nu. Har dessutom fastnat för "draw something" på iPhonen, är helt besatt! Spelar med Sofia på jobbet och vi tänker typ likadant så det är skitkul att rita med henne :) Jobbigt bara att man heeeela tiden går och tittar på telefonen och väntar på att det ska ha hänt nåt! haha...
Nu blir det film iaf, hoppas ni har en mysig kväll!
ciao.

Kärlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar