Bloggbild

Bloggbild

lördag 28 juli 2012

sista natten.

Då sitter man på jobb igen, sista natten idag ju! Känns både skönt, men samtidigt lite konstigt. Har ändå varit här i nästan två och ett halvt år nu! Kommer bli konstigt att inte jobba här, men med det nya jobbet kommer det också va skönt att ha lediga helger!
Idag har jag inte gjort mycket. Efter morgonpromenaden la jag mig ute på altanen i solen (nåja, det var iaf sol till och från). Det blåste ju lite men det var ganska skönt, så blev det inte så varmt... Sen städade jag lite och har inte gjort mycket mer faktiskt. Tog en liten powernap innan jobb eftersom jag ska va med på visningar imorrn, så behöver va lite utvilad!
Ikväll ska jag försöka plugga lite här också, måååste komma nån vart med detta skitet :)
Ska ni festa ikväll?
natti.
bara en bild kvar nu haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar