Bloggbild

Bloggbild

fredag 6 juli 2012

bröllopsdags.

Idag är dagen före D-dagen :) kom ju upp igårkväll efter att ha stresspackat och ätit med min kära sambo. Vart en svettig tågresa för airconditionern (?) funkade inte - i min vagn. Och inte kunde jag byta vagn heller eftersom jag hade Rocky med mig och det bara fanns en hundkupé. Men vi överlevde iaf!
Igårkväll hjälpte jag till att vika menyer och sånt. Kom i säng sent och var uppe tidigt idag för vi skulle ut till festlokalen och ställa iordning. Har övnings-sjungit, vikt servietter, flyttat bord och stolar, burit in och burit ut, dukat och fixat bordsplaceringar. Det var roligt att se hur fint allt blev ju längre tiden gick :)
Sen har vi ätit och jag har pluggat lite. Ska försöka skriva lite på den andra uppgiften också så jag inte har allt kvar på söndag!
Men så ska jag lägga mig tidigt också så man orkar med hela dagen och natten imorrn :)
Ska bli så spännande och roligt:) Fler bilder kommer.......
natti.

Bror och far försöker få rätt på bordsplaceringen

Jag klippte och klistrade :)

Omorganisering ;)

Nästan klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar