Bloggbild

Bloggbild

torsdag 5 juli 2012

jobb.

Sitter på jobbet nu och har precis käkat lunch. Hade med mig matlåda idag - kan ju inte köpa mat varenda dag som fattig halvstudent (haha, läser ju sommarkurs nu men sen e jag ju faktiskt arbetslös, hjälp!!)
Det vart ugnsbakad falukorv och potatismos så det var inte fy skam ;)
Idag har jag hjälpt Sofia med en objektsbeskrivning, det e så sjukt mycket svårare att få det bra än vad jag trodde från början! Så det är bara att öva, öva, öva! Sen har jag bättrat på vår checklista från igår lite...
Nu i eftermiddag ska jag med Sofia på intag, blir spännande :) Sen är det direkt hem och städa och packa och fixa inför avresan ikväll! Börjar känna mig lite stressad över allt jag ska hinna med!
Hoppas ni har en fin dag.
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar