Bloggbild

Bloggbild

onsdag 4 juli 2012

onsdag.

Hej på er!
Halva veckan har gått nu och snart är det dags för bröllop :)
Idag har jag skrivit en checklista tillsammans med en annan tjej på jobbet. Sånt är nog bra att göra, så man går igenom allt en mäklare ska göra under ett förmedlingsuppdrag. Sen gick jag därifrån vid 15 för att hinna fixa presenten till bröllopet... Körde runt till massa olika butiker innan jag hittade det jag skulle ha. Nu saknas bara en liten grej som Dennis får fixa imorrn :)
Ikväll ska ja plugga (tråååkigt), ska försöka få klart båda uppgifterna så jag slipper tänka på det i helgen. Vet dock inte om jag kommer hinna, måste packa och lite sånt med... Imorrn är det ju jobb hela dagen - vet inte när jag kan sluta - och sen ska Dennis och jag göra något mysigt innan jag åker på kvällen. Det gäller ju att ta vara på tillfällena vi hinner ses nu när vi inte ses så mycket!
Sen bär det ju av mot Göteborg, bröllopet är på lördag :) Ska bli riktigt kul, men är lite nervös haha! Varför får ni veta efter bröllopet ;)
hoppas ni haft en fin dag.
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar