Bloggbild

Bloggbild

lördag 21 juli 2012

tidsbrist?

Shit vad tiden går fort ibland. Som idag till exempel. Vi gick upp vid 10 och Dennis var tvungen att köra en snabb sväng till jobbet, sen kom han hem med frukost. Vi åt ostfrallor ute i trädgården och hade mysigt en liten stund. Sen skulle jag lägga ut en annons på blocket med min gamla kurslitteratur (allt för att skramla ihop lite pengar haha...) och Dennis satte ihop travet. Helt plötsligt var klockan halv två och han skulle åka till jobbet. Ok, kul.
Sen fastnade jag framför en film på tv som heter August Rush (rekommenderas om ni inte sett den! sjukt bra!), men hade missat halva så tänkte att det nog inte tog så lång tid. När den var slut hann jag bara slänga i en maskin tvätt typ innan Mannen som kunde tala med hästar började. Kände mig nästan tvingad att se den ;) Har sett den en gång för länge sedan, men av någon anledning fungerade inte ljudet (tror det var på den tiden då man fortfarande tittade på VHS hahaha). Och jag kan ju säga att se på film utan ljud inte riktit är lika kul :) Så när jag sett en stund upptäckte jag att den e nästan 3 timmar lång! jösses, helt plötsligt var klockan 8! Och inte hade jag gjort ett skit än så länge. Jag som skulle plugga. Som tur var hade jag tackat nej till att jobba ikväll så nu har jag suttit ett par timmar med en av uppgifterna.
Ska nog leta reda på en film nu som jag kan se på och äta lite choklad ;)
Är ni ute och röjer dansgolven ikväll?
natti.


Tror ni man längtar tillbaka eller? bilden är från när vi var på Gran Canaria i mars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar