Bloggbild

Bloggbild

lördag 14 juli 2012

tough love.

Vaknade sent idag. Dennis hade redan åkt. Han bestämde sig tydligen vid 06 imorse att han skulle upp till Årjäng (!) och titta på trav. Ja, så kan det gå.
Själv har man pluggat hela dagen. En stor del av den iaf. Hade på tv:n för att inte känna mig för ensam ;) Tittade på Tough Love förut, är rätt roligt tycker jag. För er som inte sett det så handlar det om en relationscoach typ som ska hjälpa singelkvinnor med olika problem att hitta dröm-mannen.
Men har faktiskt varit riktigt duktig med plugget idag och skrivit färdigt alla opponeringar som ska in imorrn! Dessutom har jag skickat in dem så jag slipper tänka på det imorrn! Förutom att jag ska på ett antal visningar imorrn så är jag helt ledig! Tänkte att jag och Dennis ska hitta på nåt för en gångs skull...Längesen vi hade mer än två timmar ihop haha...
Ikväll e det jobb igen, brorsan ska provjobba för min plats i garderoben (har väl sagt att jag ska sluta efter juli?) så det blir spännande. Ska nog vila en stund nu så jag orkar, ska ju upp och jobba imorrn så då måste jag va hyfsat pigg iaf :)
Hoppas ni får en fantastisk lördagskväll!
ciao.

så här kul tyckte jag det var att plugga...

rocky ville hjälpa till, men verkar inte som att han tyckte det var så kul han heller ;)

...så då får man roa sig med vad man har...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar