Bloggbild

Bloggbild

onsdag 18 juli 2012

fixardag.

Idag har jag ju varit ledig :) wiiiee! Skönt faktiskt att inte ha något som helst att passa. Gick en morgonrunda med hundarna när jag vaknade, sen drog vi igång med diverse grejer här! Dennis har ju också varit ledig, så han klippte färdigt häcken och murgrönan, jag dammsög och gjorde rent soffan (insåg att vid sådana här tillfällen önskar jag att vi inte hade haft hundar haha)
Sen har jag varit och köpt blomjord så jag kunde plantera om lite blommor och så lagade jag lite lunch mitt i alltihop. Har precis vart och lämnat tillbaka filmen och hyrt en ny (!). hehe... Den vi såg igår hette ju Columbus circle och jag tyckte den var riktigt bra! Ikväll ska vi se This means war, så får se hur den e ;)
Såg att H&M-katalogen kommit nu för hösten, så ska ta en liten paus och titta i den. Med detta sommarvädret blir man ju riktigt sugen på att shoppa höstkläder!
Sen ska jag ta tag i att fixa iordning min walk in closet haha, ska ju fixa ett av rummen där uppe till ett dressing room ;)
ciao.

Före... här har skotten stått och slagit rot :)
Resultatet!


murgrönan... för r som inte vet är den giftig och därför ska ma inte andas in de små
sporerna som sprids (därav påpälsningen haha)

Nu - egentid med H&M ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar