Bloggbild

Bloggbild

fredag 27 juli 2012

Fredag.

Ännu en vecka som går mot sitt slut! Tiden bara rusar iväg ju! Snart vaknar man väl upp och är 40?! huuu.... haha
Var iväg förut med Joanna på en bankvärdering och sen satt vi en kort stund på kontoret. Sen har jag hunnit att sola en liten stund och nu har jag hämtat de nygifta som kom hem från sin smekmånad. Bruna och fina, och nöjda med resan:)
Dennis har startat grillen och vi ska grilla innan jag ska jobba sen:( inte alls kul att åka till jobbet en sån här fin kväll, hade hellre suttit på en uteservering med ett glas rosé ;) Nåja, sista helgen nu ju!
Hoppas innerligt på att vädergudarna ska ha fel om att det ska regna imorrn, håller tummarna så hårt att de är blå haha...
Nu ska jag sätta mig i solen medan Dennis fixar maten! Life is great.
so long.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar