Bloggbild

Bloggbild

fredag 20 juli 2012

FrEdaG.

Äntligen fredag!? Jag är ju ledig idag, tjohoo :) Somnade visst på soffan igår, typiskt. Höll på att titta på CSI, det var ett skitbra avsnitt (som jag iofs hade sett innan men glömt hur det slutade) men var tydligen lite för trött haha...
Idag har jag och Dennis vart och ätit lunch som ni kunde se. Skitgott, är fortfarande proppmätt :) Sen hann vi inte mycket mer innan han skulle till jobbet. Men men... Idag ska jag börja med de sista två uppgifterna på sommarkurserna tänkte jag. 10 sidor ska jag skriva och har ingen aning om vad jag ska skriva om :/ blä... men efter detta är det förhoppningsvis inget mer plugg för resten av livet :)
Sen ska jag nog försöka fixa lite i ena rummet där uppe. Lovar att ta bilder så ni får se förvandlingen haha ;)
ciao.

hade på mig den nya tshirten som jag köpte i Paris med djup rygg - me like :)

I see you :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar