Bloggbild

Bloggbild

torsdag 19 juli 2012

färdig.

Äntligen klar med rummet! typ i alla fall :)
Var på praktiken imorse, först på kontoret :) hehe... Sen hängde jag med Joanna när hon skulle hämta ritningar på Stadsarkivet. Tredje gången jag var där, men första gången de hade öppet ;)
Efter det fanns det inte mycket att göra, såg på när Joanna fixade med ritningen och sånt... Sen åkte jag hem, känns som att kasta bort tiden när man bara sitter och väntar på att nåt ska hända (och spelar Draw something). Typiskt att man skulle börja nu på sommaren när det inte händer så mycket. Men trots allt har jag ju nästan fått gjort allt på checklistan redan ;)
När jag kom hem började jag fixa klart där uppe, har röjt ut lite grejer (Läs: flyttat till det andra rummet som inte är klart haha), satt upp nya gardiner och monterat ihop klädställningen. Resultatet vart bra tycker jag. Vad tycker ni?
Dennis jobbar ikväll så jag är all alone, ska se om det går nåt kul på tv. Imorrn verkar det som att jag blir ledig, tomt i kalendern! Så får kanske ta tag i att fixa kontorsrummet imorrn då? Om jag orkar, där är sååååå himla mycket grejer ;)
Hoppas ni haft en fin dag.
So long.
Före....

...en hel del skit...



...efter...



...betydligt bättre va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar