Bloggbild

Bloggbild

söndag 6 maj 2012

söndagskväll.

Då har hela dagen gått... I förmiddags såg jag en film på tv som hette Runaway som var ganska bra...Gammal film om rasdiskriminering, hade inte tänkt se den men fastnade :)
Sen var det ju fotboll med Rebecca och Felix. Mysigt att de kom och hälsade på!
Sen grillade jag och Dennis hamburgare som blev supergoda! Jag gjorde en sallad till med fetaost som var riktigt god!! Det blev massa över så ska äta den imorrn :)
Efter maten slappade vi lite på soffan tills en film började - Leap year. Den var inte så bra så nu har vi precis bytt kanal till fotbollen : Milan - Inter...
Jag börjar känna mig lite trött så kommer kanske somna på soffan idag igen ;) hehe...men en bra dag har det varit. Imorrn är det skola igen. Back to reality!
natti.

fina sällskapet :)



gjorde en äppelpaj till efterrätt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar