Bloggbild

Bloggbild

torsdag 31 maj 2012

sommarlov.

jorå, igår var ju sista tentan (förhoppningsvis). Den var riktigt svår så känner mig absolut inte säker på att jag har klarat den. Hade varit skönt att gå därifrån med känslan att man klarat den! men men...
Efter skolan satte vi oss på Lilla torg och drack lite rosé, mysigt. Fick ju fira att sista tentan var avklarad och nu flyttar ju många från Malmö så man kanske aldrig ses igen. Känns lite konstigt...
Sen var Dennis snäll och hämtade mig och sen somnade jag, var sjukt trött!
Idag fyller brorsan år!! så jag ska väl dit en sväng och fika lite senare. Får se att han e hemma bara :)
så nu har man sommarlov fram till måndag när sommarkursen börjar haha... inte mycket till sommarlov eftersom jag ska jobba i helgen ;) men men, hoppas sommarkurserna inte e så jobbiga...! Sen är det ju snart Paris! längtar...
so long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar