Bloggbild

Bloggbild

onsdag 9 maj 2012

lunch.



Detta var min lunch idag. Har ju tänkt att satsa lite på LCHF ett tag framöver för att gå ner ett par kilo till sommaren. Gjorde det förra året och gick ner 5 kg på 4 veckor (!?), så det verkar som att det funkar... Men jag är inte sååå noga, så kanske inte kan kalla det LCHF ens ;) Det enda jag gör är att byta ut pasta/ris/potatis och andra kolhydrater mot grönsaker. Och det bästa är att man får äta massa kött och massa feta såser ;) hehehe... Måste också börja motionera mer om det ska fungera, funderar på att ta tag i träningen igen. All viktminskning handlar väl om motion egentligen?
Imorse möttes jag, Jenny och Rebecca för att göra färdigt det sista på uppgifterna och vi var klara rätt fort så nu är det städning på schemat. Dennis är och fikar med en kompis så vi skulle eventuellt hitta på något sen när han kommer hem. Bäst att jag hinner städa innan dess!
so long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar