Bloggbild

Bloggbild

torsdag 24 maj 2012

chill.

har precis satt mig i soffan med Fastighetsköpsboken. Inte alls sugen på att plugga, men måste få läst ut den i helgen!
I skolan var det ju tårta, mumsigt :) några av lärarna var också där och de gav oss några hejdåtips eller vad man ska kalla det. Sen gick jag till stationen eftersom det var så fint väder. Hann precis med bussen hem sen så det var ju tur ;)
När jag kommit hem, typ 17, satte jag mig i solstolen på altanen och råkade somna...haha vaknade en och en halv timme senare och nu sitter jag här. Ikväll ska jag nog se melodifestivalen om jag hinner. Så trött att jag inte orkar ta mig någonstans. Och imorrn ska jag skjutsa Dennis till stationen kl 06.00!! det är alldeles för tidigt för mig, får se om jag vaknar haha...
hoppas ni får en mysig kväll:)
hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar