Bloggbild

Bloggbild

fredag 4 maj 2012

fredag.

Ingen skola idag, så himla skönt att va ledig :)
Hade jättemysigt igår, satt ju på Vapiano till halv 8 typ, sen gick vi till Lilla torg och mötte upp några fler kursare. Dennis hade ju varit och tittat på inspelningen av Robins med Daniel & Emma så när de var klara så fick vi skjuts av Daniel hem. När jag kom hem fick jag sjukt ont i huvudet, så jag somnade på soffan och har sovit där hela natten ;)
I morse körde jag Dennis till jobbet och nu sitter jag och slappar i soffan. Har väl tänkt att städa lite idag och handla - har typ slut på mat haha...Rocky och Elvis busar som galna, ser sjukt kul ut :)
Sen ikväll är det jobb som gäller. Bästaste Anna och jag ska peppa dricks igen ;)
tjingeling.
Jennys Pineapple Passion




supergod mat



bus...

...bus...

...och mera bus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar