Bloggbild

Bloggbild

torsdag 10 maj 2012

produktivt.

Då var man hemma igen efter en hyfsat produktiv dag iaf :) Fick tryckt ut ett par CVn även om bläcket var slut sist, så tog bussen in till lund vid lunch och gick runt lite. Får se om det är någon som nappar nu då!
Sen åkte jag hem till brorsan, vi lagade tacos och tittade på Castle. Bra slut på säsongen men det måååste komma en ny säsong... Bästa serien ever! Sen var det säsongsavslutning på New girl också, men där är redan planerat en säsong till, så det är bara att vänta till hösten... Hatar när bra serier tar slut!
Sen tog jag bussen hem och gick hem i regnet. Dennis erbjöd sig att hämta men jag tänkte att jag kunde gå, hade mp3-spelaren med mig så då är det rätt nice att gå. Dessutom gillar jag att vara ute när det regnar;)
Nu ikväll ska vi väl se Let´s dance (är ju flyttat till idag pga hockeyn) och så får vi se vad mer som händer... Imorgon måste jag verkligen börja läsa kurslitteraturen! Vill inte panikplugga senare...!
ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar