Bloggbild

Bloggbild

tisdag 8 maj 2012

dåligt värre.

jovars, har vart riktigt dålig med bloggandet idag...har bara inte haft tid att tänka på det! Gick upp tidigt för att vara i skolan vid 10, var längesen jag gick upp så tidigt så det tog verkligen emot!
Sen var det skola till 15 och sen åkte jag, Jenny och Rebecca hem till Rebecca för att plugga. Vi satt typ till halv 7 och sen gick jag in till stan för att hämta bilen och köra hem. Har suttit lite mera med en uppgift vi ska fortsätta på och nu sett Top model. Fullt ös hela dagen alltså!
Tittar ni på Top model All stars? Jag tror jag har sett alla säsonger som varit, tycker det e kul när de plåtar... I denna säsongen hejar jag på Allison, hon ser så speciell ut och jag gillar hennes stora ögon! haha...
Nej, nu ska jag ta ut hundarna på kvällsrundan och sen ska jag väl hämta Dennis på jobbet :)
hej.

snygg eller konstig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar