Bloggbild

Bloggbild

lördag 19 maj 2012

polis.

Detta var middagen förut - korv stroganoff och broccoli...inte alls så gott som ris men det gick ändå;)
Vi gjorde inte så mycket innan, jag pluggade en liten stund och sen vilade vi en timme... Haha vilken kvalitetstid ;) men det behövdes! Sen åt vi och såg lite fotboll innan jag skulle åka...
Stannade och tankade och när jag åkte därifrån blev jag stoppad av polisen med kommentaren ''det gick lite fort va?!''... Shit, tänkte jag skulle åka dit för fortkörning (körde inte ens för fort!!) men det var bara nykterhetskontroll... Hann bara visa körkortet innan de fick nåt larm,satte på blåljusen och körde iväg fort som tusan! Så då körde jag också iväg haha...kändes som att man smet men kunde ju inte sitta kvar där och vänta?!
Nu e jag iaf på jobbet...ska läsa InTouch och kanske lite Fastighetsköp... Hoppas tiden går fort bara :)
Ciao.
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar