Bloggbild

Bloggbild

tisdag 15 maj 2012

saknar.

saknar mammi <3
var så mysigt att ha mamma här på besök. och vi har shoppat massa både igår och idag. min mamma är världens bästa!
Igår när vi kommit hem tittade vi på två avsnitt CSI och åt lite kvällsmat. Sen gick vi och la oss för vi var rätt trötta... Imorse åkte vi till Burlöv center för att gå en sväng där innan jag skulle till skolan. Fick ett par blåa byxor från H&M och lite underkläder :) Mamma hittade en klänning (tur att hon har shoppat lite till sig själv också haha...)
Sen var jag ju tvungen att åka till skolan och mamma åkte hem :(
Nu har jag varit en sväng hos Tobbe för jag körde Dennis till jobbet. Ska se Top model sen, men först plugga lite på det vi ska gå igenom i skolan imorgon. Bäst att va lite förberedd ;)
Har tagit lite bilder på lite av det vi shoppade igår... vad tycker ni?
peace.
svårt att få fram färgen på bild, men de är mintgröna - från Zara

skärp från Zara


söt och somrig topp från Gina tricot

body från H&M, skitcoola detaljer som jag får visa när jag använder den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar