Bloggbild

Bloggbild

onsdag 9 maj 2012

middag.


Detta åt vi till middag idag - sjömansbiff med gräddstuvad wok och bearnaisesås...mums!
Har inte gjort så mycket sedan sist, satt ju och pluggade ett tag och sen har jag varit och handlat, dammsugit och lagat mat och nu har vi precis ätit...
Dennis tvingar mig att titta på hockey haha... Ska göra en fruktsallad lite senare som jag ska äta istället för godis... :( Dennis var sugen på godis så köpte en godispåse till honom och massa frukt till mig ;)
Det enda jobbiga med fruktsallad är att man måste göra den haha... En godispåse är ju så bra, för den kan man bara plocka ur utan att behöva göra några förberedelser ;) men nu ska extrakilona bort så då får jag hoppa godiset (det mesta iaf!) ett tag...
hahaha, det hände en rolig grej tidigare. Det kom en försäljare från Securitas som ville sälja hemlarm. När jag öppnade dörren frågade han om mina föräldrar var hemma...HAHAHA...! Det värsta är att det är andra gången det hände...ser väl liten ut eller nåt?!
Nåja, så kan det vara... Nu ska det bli hockey-mys iaf!
heja Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar