Bloggbild

Bloggbild

onsdag 16 maj 2012

home again.

Då har man kommit hem igen. Var hemma en sväng efter skolan och gick en långpromenad med hundarna och slängde i mig lite mat. Sen körde jag hem till Rebecca och när Jenny kom så pluggade vi lite :) Nu är vi klara med alla inlämningsuppgifter - så himla skönt! Så nu är det dags att börja tentaplugga på riktigt... Tror väl iofs att jag kommer panikplugga som vanligt de sista dagarna.
Man kan tycka att man borde fått någon form av studieteknik efter tre år på universitet/högskola, men nej... inte jag! Men det brukar ju gå bra ändå (peppar, peppar....) - tror jag lär mig som bäst när jag är under press!?
Nu ska jag iaf läsa ett par sidor i vägledningsboken och sen när Dennis kommer hem så kanske vi äter nåt litet och ser nån film?
Imorrn ska jag och Rebecca plugga extentor så ska upp rätt tidigt - lika bra att komma igång och få det överstökat ;)
see you later.
hahaha, detta är jag om en och en halv vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar