Bloggbild

Bloggbild

fredag 11 maj 2012

pain.

åååh....somnade på soffan igår så har skitont i ryggen idag :( har väl legat som en pölsekorv hela natten ;)
Har ätit ägg och bacon till frukost och sett Top model på tv nu på morgonen... har också ringt och pratat med CSN eftersom jag ska söka studiemedel i sommar och det hade blivit fel med de förtryckta uppgifterna... men nu ska det nog va rätt! Vill ju inte få nåt återkrav som jag fick efter att jag läst historia och psykologi... "betala tillbaka 20.000 kr inom två veckor"... fattar inte vad de tänker ibland, jag menar om man söker studiebidrag är det ju för att man inte har några pengar annars... och hur ska man då kunna få fram 20.000kr på två veckor?! tur man har föräldrar som hjälper en:)
Tråkigt väder idag med, så får se om vi orkar göra något. Både Dennis och jag jobbar ikväll så vi har ju tid nu på dagen att umgås... Men känns som att vi båda är rätt trötta ;)
so long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar