Bloggbild

Bloggbild

tisdag 1 maj 2012

äntligen vår.

shiiiit vad jag har varit seg idag!Det var verkligen helt sjukt på jobbet igår, hur mycket folk som helst och jag och Maria sprang fram och tillbaka hela tiden. Hade så himla ont i fötterna när jag gick därifrån att jag knappt orkade köra hem :) Kom inte hem förrän strax efter 04 och då var jag ju tvungen att ta ut hundarna. Sen gjorde jag lite mackor till mig och Dennis och direkt efter vi hade ätit däckade vi i soffan båda två!
Vaknade vid 12 idag och klädde bara på mig för att åka direkt till Rebecca och plugga. Så himla trött! Som tur var tog det inte så lång tid som vi trott, så hann med att åka till brorsan och se Castle ;) När jag kom hem så skulle Dennis klippa gräset så jag passade på att putsa fönstrena i uterummet ;) haha, inte mästerputsare direkt, men det blev iaf fint :)
Nu sitter vi och slappar lite i soffan, ska grilla ikväll så väntar på att kycklingfiléerna ska tina ;) Tänkte ta ett glas vin och njuta av en av de första riktiga vårdagarna!
hej så länge.





rent och fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar