Bloggbild

Bloggbild

torsdag 31 maj 2012

natti.

Nu är det dags att lägga sig, har börjat bli sjukt trött på kvällarna. Men det e ganska skönt för då kommer man upp lite tidigare haha...!
Åkte ju till brorsan innan idag för att fira honom med chokladbollar ;) det är tradition i vår familj att man får det på sin födelsedag! Dennis kom sen och grattade också. Sen har jag suttit och filat lite på talet jag ska hålla till min andra bror när han gifter sig i sommar. Hatar ju att prata inför folk, men man e ju så illa tvungen haha ;)
Dennis var på fotbollen och när han kom hem så åt vi och nu har jag precis vart ute med hundarna. Elvis ville jaga kaniner, men jag var inte riktigt inne på samma spår ;)
Imorrn får jag se till att göra nåt lite mer produktivt, eller? jag e ju faktiskt ledig haha...
sov gott alla.
natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar