Bloggbild

Bloggbild

söndag 15 januari 2012

something borrowed.

Det var namnet på flmen jag inte kunde komma på - Something borrowed! Med bl.a. Kate Hudson. Kate är en av mina favoritskådespelerskor. Tycker hon är jätteduktig och så är hon ju så sjuuukt snygg! Om jag fick välja en person jag ville se ut som skulle jag nog välja henne. Den har jag tittat på idag när Dennis åkte iväg för att massera fotbollskillarna. Egentligen borde jag titta mer på film än vad jag gör. Nu när jag har varit ledig har jag ändå sett en del filmer och jag älskar ju att se på film! Det är bara att jag inte känner att jag har tid med det. Men ska försöka titta lite mer på filmer detta året:)
Filmen jag såg idag var en typisk tjejfilm, romantisk med intriger och ett lyckligt slut. Precis sånt som jag älskar haha... Dennis tycker att jag blir lite sentimental när jag ser såna filmer, att jag liksom blir lite extra kelsjuk eller nåt;) och det stämmer nog...men man hamnar ju i ett speciellt sinnestillstånd och önskar att det som händer på film skulle hända en själv (typ att en kille sjunger utanför ens fönster, att nån springer efter en i regnet för att säga att han älskar en, att nån tar en till en sjukt romantisk plats och friar etc etc).
Efter filmen lagade jag korv stroganoff och sen åt vi till handbollsEM (Sverige-Makedonien, oavgjort). Sen ville Dennis se fotbollsmatchen mellan inter och milan tror jag det var så jag passade på att surfa runt lite och skriva här. Nu ska vi mysa resten av kvällen!
Carpe Diem.

Vackrare kvinna får man leta efter, tycker jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar