Bloggbild

Bloggbild

tisdag 17 januari 2012

Hamilton.

Igår var vi och såg Hamilton på bio. Jag hade absolut inga förväntningar på den (gick mest och såg den eftersom jag älskar att gå på bio och det enda sättet att få med mig min kära sambo är att se actionfilmer!!). Men jag tyckte att den var riktigt bra, spännande och helt okej mycket pang-pang. Persbrandt e grym som Hamilton! En sjukt rolig grej som hände var att innan filmen så kom det upp en kille på scenen som hälsade alla välkomna och önskade oss en trevlig upplevelse...hahaha har jag aldrig varit med om förut, och kunde inte hålla mig för skratt;)
På dagen innan hade jag inte gjort så mycket, städat lite och så. Efter filmen (vi tog den tidiga bion) hade vi tv-mys här hemma innan mina tre killar (Dennis, Rocky och Elvis) somnade tillsammans i en hög...hahaha
Idag åkte jag in till Entré i Malmö för att träffa Jenny och äta lunch och gå en liten shoppingrunda. Vi åt på Mormors Bageri och sen fyndade jag faktiskt en "kavaj-jacka" på Vero Moda på rean:) supernöjd och vi hade supermysigt!
Efter att jag hade varit hemma en sväng åkte jag in till lund och hem till bror (tisdag = Castle!!). Han och Emma, som kom hem igår, bjöd på tacos och sen hade vi mysigt innan jag skulle hem igen!
Nu har jag och hjärtat hyrt en film som vi ska se. Denna gången valde vi en gammal film som heter Gacy och handlar om en av USAs värsta seriemördare genom tiderna - John Wayne Gacy. Såg på Oprah i våras om honom (hon intervjuade hans familj och de berättade om allt typ) och han var heeelt sinnessjukt läskig så filmen ska bli spännande. I´ll keep you posted!
Peace out.
http://sv.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy (för er som vill läsa om Gacy)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar