Bloggbild

Bloggbild

lördag 7 januari 2012

jobb, jobb, jobb...

joråsåatteeeehh....då sitter man på jobbet, lite lagom trött och det är bara fyra timmar kvar...hahaha, nä men det ska säkert gå fint:)
det blev lite vin med felicia i onsdags...vi åkte in vid halv ett! hahaha...kändes lite konstigt att åka in till stan så sent, men det var mysigt! dock blev vi störda i vår konversation av några killar som var väldigt mycket för fulla och inte fattade våra hintar om att vi inte var intresserade (hur man nu kan missuppfatta "vi vill vara ensamma!")...
i torsdags slappade vi i soffan heeeela dagen, hur skönt som helst! det e farligt när man har en sån skön soffa att man inte kan slita sig:) på kvällen hade vi bokat bord på el patio i malmö...en riktigt mysig restaurang med sjukt god mat (och billigt!) Det var vi och två andra par som träffades och åt (jag åt vitlöksbröd, black&white och glass med chokladsås) och efter maten gick vi till Big Bowl och bowlade... Jag är inte speciellt bra på bowling men första rundan gick faktiskt över förväntan! Gjorde fyra (!) strikes...! döm om min förvåning:) andra och tredje rundorna tappade jag fokus och spelade urdåligt:) men det var en väldigt rolig kväll!
När vi kom hem bänkade vi oss framför tv:n för att titta på hockeyfinalen...tyvärr somnade vi båda innan matchen började (förmodligen en blandning av trötthet och alkohol), så vi missade matchen...jag vaknade dock precis i slutet och försökte få liv i Dennis men det gick inget vidare...Grymt av Sverige att vinna!
Idag, fredag, har jag och brorsan varit hos Dennis far för att försöka få liv i hans dator, men tyvärr lyckades vi inte...sen körde jag bror hem och stannade och tittade på en film. Vi såg Eight below - skitbra film! Rekommenderas definitivt om man tycker om hundar! Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för jobb och nu sitter jag här! Hoppas på att det händer mycket inatt så tiden går fort!
Over and out.
El Patio

Det finaste jag har


Kvällens drink på Big Bowl - med chili!


Mästerbowlaren!

Gillar min stil...NOT!


Fokus:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar