Bloggbild

Bloggbild

onsdag 4 januari 2012

Hitch!

Slappar just nu i soffan och strökollar lite på Hitch. Älskar den filmen;) men det som gjorde att jag valde att se den ikväll var att det första jag hörde när jag zappade förbi var mitt favoritcitat... "Life isn't the amount of breaths you take - it's the moments that take your breath away"

Sååå...idag har varit en mysig dag. Vi vaknade halv ett (!), eftersom vi satt uppe typ hela natten och tittade på hockey! (sååå kul att Sverige är i final!!) Jag gjorde frukost - ägg och bacon. Sen slappade vi lite innan vi åkte in till Lund. Dennis åkte till jobbet och jag träffade mina fina flickor Anna & Felicia... Vi fikade och snackade massa skit:) helt underbart...! Nu ligger jag i soffan och funderar på om jag ska åka in för ett glas vin eller två lite senare... Kan inte bestämma mig:)
Längtar till bowlingen imorrn, har inte träffat Anna & Jimmy på hur länge som helst! Kommer bli jätteroligt tippar jag på (även om jag e en sjukt dålig förlorare och Dennis alltid spöar mig i bowling...)
Kommer kanske ett nattligt inlägg senare ifall jag bestämmer mig för att gå ut:)
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar