Bloggbild

Bloggbild

onsdag 29 augusti 2012

update.

åh, om jag ska skriva allt som hänt skulle det ta ett år...typ.
Har haft fullt upp med jobbet och när jag kommit hem har jag varit så sjukt trött! Somnar liksom vid 10 typ varje kväll!! När hände det sist? ;)
Men har sjukt kul på jobbet, verkligen glad att jag har hamnat där jag är.
Förra veckan var det massa intag, visningar, värderingar och sånt. I torsdags hade vi utbildningsdag med skåne-kontoren. Det var kul att träffa alla kollegor och lära sig lite mer om företaget. På kvällen åkte vi på en flotte i Malmö och käkade middag. Vart en liten miss när de hade bokat för man skulle haft med sig egen dricka och det hade vi missat. Vi hoppade av efter halva turen och gick och satte oss på Lilla torg. Det var en rolig kväll :)
I helgen gjorde jag inte så mycket, Dennis jobbade hela helgen och jag tog det mest lugnt. Har varken energi eller pengar att gå ut ;)
Nu börjar det närma sig tills jag börjar stå på egna ben. Imorrn har jag min första värdering alldeles ensam :) Spännande och lite nervöst, men ska bli riktigt kul!
Jag har (äntligen) hämtat hem mitt piano som står hos brorsan så försöker att spela lite varje kväll. Nu har man ju inget plugg att ta hänsyn till, så himla underbart!!

Ska försöka hålla igång bloggen lite bättre framöver...
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar