Bloggbild

Bloggbild

onsdag 8 augusti 2012

registrerad.

Wohooooo!
Idag blev jag superduperglad av ett litet telefonsamtal :) De ringde från Fastighetsmäklarinspektionen och berättade att jag nu är registrerad fastighetsmäklare!! hur kul är inte det då?! Jag skulle alltså kunna sälja, förmedla, ett hus imorrn om det skulle va så! haha, känns helt sjukt!

Tyvärr har jag inte kunnat njuta till 100% eftersom jag har suttit med den här sablans uppgiften i sommarkursen typ hela dagen. Tog en liten paus mitt på dagen och hälsade på brorsan. Kände att jag behövde komma bort en stund. Vi såg ett par avsnitt "Mäklarna" och frossade nachochips ;) hehe...
Men förutom det har jag haft huvudet i böckerna hela långa dagen. Nu får det vara nog för idag. Måste skriva typ två sidor till, men det får bli imorrn.
Imorrn ska jag med Joanna på ett intag på morgonen och sen får vi se vad som händer på kontoret, funderar på att köpa nån kaka eller nåt sånt för att fira :) Sen ska jag möta upp Jenny och vi ska gå igenom marknadsföringsuppgiften och sen blir det väl att sitta med den resten av kvällen. Usch, men när den är klar ska jag aldrig mer plugga!
Nu ska jag ut i världen och tjäna pengar ;) woohoo!
Hoppas ni haft en fin dag.
natti.

Jag i framtiden? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar