Bloggbild

Bloggbild

måndag 6 augusti 2012

lost.

Verkligen ledsen för dålig uppdatering, är inte riktigt mig själv just nu. Massa nytt som händer, trött hela tiden och massa tankar som snurrar. Hoppas det snart blir bättre så man hittar motivatinen till bloggen igen!
Igår var jag ju med på två visningar och sen städade vi lite här hemma innan vi åkte in och åt på Texas Longhorn. Det var mysigt och maten var god! Tror tyvärr att jag fick i mig nåt dåligt för jag fick sjukt ont i magen efteråt :( Satt och kollade på OS på kvällen, lite längre än tänkt så jag var rätt trött imorse!
Idag har jag gjort min första alldeles egna objektbeskrivning, men chefen och jag hade inte riktigt samma syn på hur det ska se ut haha så han ändrade lite... Skönt sen när man kan göra som man själv tycker blir snyggast :)
Sen har jag vart med på visningar och det blev sent hem. Jättetrött och borde ta tag i plugget, har ju en uppgift kvar! Men får se om jag orkar ikväll. Som sagt känner jag mig inte helt hundra, beror nog mycket på att jg och Dennis i princip aldrig träffas. Känns som att vi har helt olika liv just nu och de passar inte riktigt ihop :( Är lite förvirrad för tillfället, vet inte riktigt hur jag ska reda ut mina tankar...
Jaja, ska fixa nåt att äta nu och sen blir det väl att dammsuga och sen börja med plugget. Pust, ingen ork alls men måste man så måste man!
Hoppas ni mår bra iaf:)
so long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar