Bloggbild

Bloggbild

torsdag 9 augusti 2012

trötter.

satt ju uppe sent igår och skrev på arbetet, så var sjukt trött imorse när jag skulle upp! Men pallrade mig iväg iaf och mötte upp Joanna för att gå på intag. Jätteroligt, speciellt eftersom det var hos en person jag kände sedan innan ;) haha, världen är liten...
Sen hade jag köpt med donuts till fika (var ju tvungen att fira min registrering, right?!) så vi fikade lite på kontoret och jag skrev på anställningsavtal! woohoo, är officiellt anställd som fastighetsmäklare ;) jippi!
Sen var jag tvungen att gå, eftersom jag skulle träffa Jenny över en lunch och diskutera marknadsföring. Hann med att snacka om lite annat också, och en snabb sväng på Entré innan det var dags att bege sig hemåt och plugga!
Har suttit hela eftermiddagen och kvällen fram tills nu, men är nog färdig nu! kommer förmodligen inte orka ändra något iaf, så det får bara va ok som det är ;)
Tänkte jag skulle gå en promenad i det sköna kvällsvädret. Kan behöva få lite motion haha... Skönt att få tänka på annat också efter att ha fokuserat på marknadsföring de två senaste dygnen ;)
Well, well. Ska leta upp min mp3 och sen bär det av!
ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar