Bloggbild

Bloggbild

fredag 31 augusti 2012

fredageftermiddag.

Åh idag hade jag ingen lust alls att stiga upp ur sängen när klockan ringde. Det är ju kallt och ruskigt ute nu på morgnarna, så vill helst bara ligga kvar under mitt varma täcke (trots att Elvis tar all plats på min sida av sängen...)
Men kom iväg till jobbet iaf, har försökt få tag i en kund men inte lyckats. Har istället ordnat lite papper och sånt. Tänkte samla alla mina papper i en pärm så man har allt man behöver på ett ställe (jag + organisering = sant) Sen var jag, Joanna och chefen och åt lunch. Mumsigt värre!
Sofia var en sväng inom kontoret, hon har sagt upp sig till min stora sorg och ska sluta nu :( Hoppas hon hittar något hon kommer trivas med, men kommer sakna henne massa på kontoret!
Nu sitter jag och väntar på en som ska komma och hämta lite nycklar. Sedan ska jag bege mig i ilfart hem! HELG!
Och extra bra känns det att jag har fått ledigt på söndag! (wooohooo, en mäklare som är ledig en söndag!!) Och ikväll har jag en date med älskade Maria på Skype. Saknar henne så sjuuukt mycket! Hon är i Grekland och jobbar, och har varit borta typ sedan maj! Helt sjukt. Hon är min bästaste vän i hela världen, vi har känt varandra sedan vi inte kunde gå typ och kommer alltid finnas för varandra. Oavsett vart i världen vi befinner oss. Men saknar att kunna ringa och prata med henne :(  Men ikväll ska vi prata, vilken perfekt inledning på helgen!
Hoppas ni får en riktigt bra helg ni också!
so long så länge.


nu råkar det ju vara så att min bästa vän faktiskt också är den person som jag har känt längst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar