Bloggbild

Bloggbild

lördag 4 augusti 2012

tråkplugg.

ååh. ska börja plugga nu, vill inte :(
Var ute en sväng igår, var egentligen inte alls sugen men kände att det kanske skulle vända när jag väl kom ut. Var först hos en kompis till Tobbes kompis Gustav, hade trevligt och satt och snackade och drack lite vin. Sen skulle vi till Hipp! men det visade sig att där var stängt?! så sjukt. Då hade jag peppat till ordentligt och var riktigt sugen på att dansa, men när det var stängt så tappade jag lusten. Plus att de andra åkte till Debaser som jag hatar. Så jag och Gustav gick in på Etage (slitage haha) men där var ju typ 5 pers... Satt och snackade en stund och sen körde han mig hem. Skönt när man har vänner som e nyktra ;) hehe...
Var väl hemma vid 1-tiden så det blev inte så sent, skönt! Idag har jag vart en lång morgonpromenad med hundarna i solen och nu ska jag börja plugga. Usch, vill hellre sätta mig ute i solen!
Tänkte att jag ska skynda mig att skriva så kan jag sola lite sen ;)
Hoppas ni får en fin dag!
so long så länge.

Sista bilden här...får ta nya snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar