Bloggbild

Bloggbild

fredag 3 augusti 2012

Friday.

Äntligen fredag! Veckorna går snabbt som fan, snart är det väl nyår!
Skickade ju in alla papper om ansökan om registrering nu i veckan, så hoppas det går snabbt att få sin registrering nu så man får börja jobba :) Men känns samtidigt lite nervöst såklart!
Igår var jag hemma vid halv 4, sen tog jag en liten tupplur faktiskt - det behövdes! Sen pluggade jag hela kvällen så blev nästan klar med det ena arbetet. Skönt, har bara diskussion och avslutning kvar typ. Måste få färdigt det imorrn så jag kan börja på den andra. Blä! haha...
Ikväll ska jag nog ut med brorsan och hans kompisar, får se om jag orkar bara :) Men Dennis ska jobba och jag är ju ledig så kanske skulle göra något kul för en gångs skull ;)
Ha en fin dag.
ciao.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar