Bloggbild

Bloggbild

tisdag 7 augusti 2012

en månad.

Vilket jäkla väder det var imorse!! Var soligt och fint när jag skulle gå hemifrån och sen när jag kommit till Malmö vräkte det ner och åskade...tur man hade paraply!! ;)
Har postat ett par skor som jag sålt på tradera, katching :) haha nä sålde dem billigt men annars hade jag bara kastat dem så nu kan ju någon annan få nytta av dem iaf!
Sen har jag hängt på kontoret, har inte hänt så mycket idag. Ska med Chrille på en värdering efter lunch och sen åker jag nog hem! Ikväll jobbar Dennis så jag ska nog försöka plugga lite. Imorrn ska jag sitta hela dagen och hoppas på att jag blir klar!
En månad kvar på Dennis sommarschema (med baaara kvällar = vi ses aldrig), sen byter de förhoppningsvis tillbaka till det gamla schemat. Då känns det som att vi kommer kunna ses lite mer, dessutom kommer jag ju kunna styra lite mer över mina tider framöver. Satt och snackade lite igår om hur vi kan lösa problemet, men det är ju sjukt svårt när jag inte har något schema och aldrig vet när jag slutar. Bestämde iaf att vi ska försöka ta tillvara på de kvällar vi ses lite mer, göra lite mer grejer (också svårt eftersom vi alltid är supertrötta haha!) och så får vi se sen efter sommaren hur schemana ser ut :)
oj, blev ett långt inlägg. Nu ska jag äta min medhavda lasagne...mmmmm!
Ha det gött!
ciao.

haha detta är jag om en liten stund :)
Hoppas man får leva så länge med den man älskar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar