Bloggbild

Bloggbild

lördag 18 augusti 2012

lyckligare nu.

~jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv
sagt "du måste lämna denna mannen nu ikväll"
det tog alltför många år för mig att äntligen bli fri
det har slitit mig itu, det fanns ingen bara du
jag är lyckligare nu~
-Linnea Henriksson

Linnea är en gammal vän till mig som precis har släppt sitt första album. Ni kanske såg henne i idol? Hon är sjukt duktig! Denna låten passar så himla bra på hur jag känner just nu... :(

Hur mycket ska man ändra sig själv för att ett förhållande ska funka? Det är ju meningen att båda ska anstränga sig liksom. Ibland känner jag att det kanske inte är helt rätt, men man vill ju inte ge upp någon man tycker så hemskt mycket om. Så vad ska man göra?!

Nu blev det lite mycket deppighetssnack kanske, men men. Har vart ledig idag och vart med brorsan på Nova och shoppat lite nödvändigheter. Sen har jag bråkat med Dennis, därav deppigheten... :(
Hoppas det löser sig (läs: hoppas han skärper till sig)

Imorrn är det jobb igen, ett par timmar bara så det är väl lugnt. Blir en lugn kväll med hundarna och en film tror jag. Snyftare.
Imorrn är jag gladare igen förhoppningsvis:)
natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar