Bloggbild

Bloggbild

torsdag 21 juni 2012

torsdag.

Redan torsdag! Denna veckan har gått hur fort som helst!
Igår fick vi reda på resultatet från tentan - jag klarade den!! asså hur glad kan man bli?! Har lyckats ta mig igenom hela utbildningen utan en enda omtenta! woohooo...! Så nu är det bara några veckors praktik kvar innan jag kan söka om registrering och börja jobba! Längtar!
Kan inte säga för många gånger hur bra jag trivs på HusmanHagberg - det är en underbar arbetsplats!
Idag fick jag ledigt, eftersom jag var tvungen att plugga och det skulle ändå inte hända nåt speciellt. Så jag tog lite sovmorgon, till 9, och sen vart det en morgonpromenad med Elvis i solskenet. Sen satte jag mig och pluggade, Dennis var iväg så jag hade lugnt och skönt. När han kom hem hade han med sig lunch så vi åt och sen jobbade vi lite i trädgården. Det blir så himla fint när man gör vid :)
Sen har jag pluggat ännu mer och nu har jag precis lämnat in allt som ska in på söndag. Uppgift två skulle inte in förrän i juli (hade fattat fel) så det slapp jag stressa med nu. Skönt!
Nu sk jag nog ta mig ett glas rosé och sätta mig på altanen i solen. Life is great!
Imorrn åker vi till Blekinge och firar midsommar som vanligt :) ska bli så skönt att komma dit!
Så ikväll ska jag städa och packa och färga håret (!) haha...
so long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar