Bloggbild

Bloggbild

fredag 15 juni 2012

bussblogg.

just ja, sitter på bussen till Halmstad nu med gratis internet - sweet :)
Har haft en stressig morgon och dag, gick up tidigt för att hinna packa och fixa lite grejer innan jag skulle träffa Jenny för en pluggdejt! Kom iväg lite senare än tänkt, men hann ändå gå igenom rätt mycket innan jag skulle iväg.
Sen träffade jag brorsan vid stationen och nu sitter vi på bussen, har suttit här en och en halv timme och börjar bli lite trött. Har pluggat hela tiden så känner mig ändå nöjd med det ;)
Ikväll blir det att se fotbollsmatchen, HEJA SVERIGE, med föräldrarna. Imorrn blir det att åka upp till brorsan i Göteborg för att fira hans födelsedag! Ska bli roligt att träffa dom och se deras nya hus :)
Nu ska jag lägga ner plugget och försöka vila lite, har sjukt ont i nacken.
so long så länge.

2 kommentarer:

  1. Hej, reste du med Swebus? Vill du testa http://www.hittabussen.se och blogga om vad du tycker? Tack på förhand! Ps vi har kontor i Halmstad...

    SvaraRadera
  2. Hej! Det ska jag tänka på nästa gång jag ska ut och åka buss :) Tack för tipset!

    SvaraRadera