Bloggbild

Bloggbild

tisdag 19 juni 2012

dag 2.

Jag märker att jag inte alls är van vid arbetslivet ;) två dagars praktik och jag känner mig helt slut när jag kommer hem..haha... Men det är jättekul och det händer hela tiden saker!
Idag var vi på konsultation, intag och visning och satt och fixade lite grejer på kontoret. Kom hem för en timme sedan och har suttit i solen på altanen en stund för att varva ner. Snart ska jag ta tag i att städa, tvätta och lite såna saker, förstår inte hur jag ska hinna allt med mitt nya liv hahaha...
Imorrn blir det att gå upp tidigt för jag ska följa medpå en värdering på morgonen. Spännande!
Hoppas på att jag ska hinna/orka lägga upp lite bilder från Paris ikväll, beror på hur lång tid det tar att städa;)
so long så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar